Junnujen alkeiskurssi ja treeniryhmä (11-16 vuotiaille)

Junnujen alkeiskurssi ja treeniryhmä

Golfin alkeiskurssi on tarjolla 11-16-vuotiaille heti kesän alussa, ja harrastejunnujen treenit tiistaisin koko kesän ajan. Jos sinulla on jo green card, voit tulla suoraan mukaan harrastejunnujen treeneihin.

Junnujen alkeiskurssi 11-16-vuotiaille tytöille ja pojille

Alkeiskurssilta junnu saa golfin perustiedot ja -taidot. Kurssi koostuu kolmesta osa-alueesta: golfkäyttäytyminen, säännöt ja pelitaito. Junnujen alkeiskurssi on kestoltaan hieman pidempi kuin normaali golfin alkeiskurssi.

• Ajankohta: 3.-6.6.2024, klo 13-15
  • Sisältö: Kurssi sisältää opetuksen (8 h), tarvittavat välineet sekä green cardin
  • Varustus: Mukaan tarvitsee vain mukavat ulkoiluvaatteet ja ulkoliikuntaan sopivat jalkineet
  • Hinta: 75 €

Halutessaan junnut voivat osallistua myös normaaleille alkeiskursseille, joista löytyy tietoa tästä linkistä.

Harrastejunnujen treeniryhmä

Junnujen alkeiskurssilta voi jatkaa suoraan seuraavalla viikolla alkavaan harrastejunnujen ryhmään.

• Ajankohta: Harrastejunnujen harjoitukset järjestetään 11.6.-27.8.2024 tiistaisin, klo 15-16.30 (12 harjoituskertaa)
  • Sisältö: 1 harjoituskerta per viikko
  • Hinta: 75 €

Ohjaajat

Sekä junnujen alkeiskurssilla, että harrastejunnujen treeniryhmän ohjaajina toimivat valmentajamme Mika Vettainen (PGA Pro) ja Tommi Siliämaa (PGA Pro).

Junnupaketti 11-16-vuotiaille

Junnupaketti 11-16-vuotiaille on kokonaisvaltainen paketti sisältäen:

• Junnujen alkeiskurssin
  • Kesän treeniryhmän harjoitukset
  • Green Cardin
  • Jäsenyyden
  • Pelioikeuden

Hinta: 299 €

Huom. Alkeiskurssin, treeniryhmän tai jäsenyysmaksun jo suorittaneet voivat maksaa erotuksen.

Ilmoittautuminen ja maksaminen

Ilmoittautuminen kursseille- ja leireille tapahtuu oheisella lomakkeella. Osallistuminen maksetaan joko paikan päällä ennen kurssin- / leirin alkua, tai vaihtoehtoisesti MobilePaylla. MobilePaysta meidät löytää lyhytnumerolla 33307 (Santa Claus Golf). MobilePay -maksun viestikenttään tulee kirjoittaa kurssi, jota maksu koskee eli esim. Junnujen alkeiskurssi.

Lisätiedot caddiemasterilta: 0200 30200 / [email protected].