Tutustu golfiin

Tervetuloa kokeilemaan

Santa Claus Golf tarjoaa kaikille mahdollisuuden kokeilla golfia.

Harjoitusalueemme (driving range, harjoituskenttä sekä puttiviheriö) ovat maksutta kaikkien käytössä. Rangepalloja saa poleteilla tai polettikortilla, joita puolestaan saa klubilta. Samoin kuin vuokramailoja. Harjoitusalueella ei vaadita golfetiketin mukaista pukeutumista (kauluksellinen paita), vaan voit pukeutua mukavasti haluamallasi tavalla.

Jos innostut lajista, voit jatkaa golfin alkeiskurssille ja hyödyntää erittäin edullisen vasta-alkaneiden pakettimme.

Junnuille

Junnut voivat aloittaa lajin pikkujunnujen (6-10 v.) junnugolfleirillä ja junnugolfkoulussa tai isompien junnujen (11-16 v.) omalla alkeiskurssilla ja harrastejunnujen ryhmässä.

Kipinäkierros

Olet tervetullut kokeilemaan golfia oikealle kentälle Santa Claus Golfin jäsenen seurassa. Kipinäkierros on maksuton, mutta kierrosta varten tulee ilmoittautua etukäteen, jotta kipinäkierroksella lajia kokeilevalle pelaajalle saadaan pakolliset vakuutukset voimaan kierroksen ajaksi. Lisätietoja kipinäkierroksesta saat caddiemasterilta (puh. 0200 30200, [email protected]).

Ryhmille

Ryhmille järjestettävät 2-3 tunnin golfiin tutustumiset valmentajamme ohjauksessa ovat erinomaisia tilaisuuksia tutustua lajiin. Golfiin tutustumisia järjestämme niin työyhteisöille, kouluryhmille kuin kaveriporukoille. Lisätietoja ryhmäpaketeista löydät tästä linkistä.

Lisätiedot

Caddiemasterilta saat lisätietoa golfiin tutustumisesta: 0200 30200 / [email protected]