Junnupaketit

Huippuedulliset junnupaketit sisältävät koko kesän harjoitukset, kesän alun leirin, green cardin, golfseuran jäsenyyden ja vakuutuksen sekä lisäksi rajoittamattoman pelioikeuden koko kesäksi.

Pakettien sisältötiedot alla:

Junnupaketti 6-10-vuotiaille

Junnupaketti on kokonaisvaltainen paketti sisältäen:

• Junnuleirin
  • Golfkoulun
  • Green Cardin
  • Jäsenyyden
  • Pelioikeuden

Hinta: 199 €

Huom. Junnuleirin, golfkoulun tai jäsenyysmaksun jo suorittaneet voivat maksaa erotuksen.

Junnupaketti 11-16-vuotiaille

Junnupaketti 11-16-vuotiaille on kokonaisvaltainen paketti sisältäen:

• Junnujen alkeiskurssin
  • Kesän treeniryhmän harjoitukset
  • Green Cardin
  • Jäsenyyden
  • Pelioikeuden

Hinta: 299 €

Huom. Alkeiskurssin, treeniryhmän tai jäsenyysmaksun jo suorittaneet voivat maksaa erotuksen.

Sisältötiedot, ilmoittautuminen ja maksaminen

Ilmoittautuminen kursseille- ja leireille tapahtuu alla olevien linkkien kautta, josta löytyy myös leirien ja kurssien tarkemmat sisältötiedot:

• Junnupaketin 6-10-vuotiaille voit lunastaa tästä linkistä avautuvalla sivulla sijaitsevalla lomakkeella.
  • Junnupaketin 11-16-vuotiaille voit lunastaa tästä linkistä avautuvalla sivulla sijaitsevalla lomakkeella.

Osallistuminen maksetaan joko paikan päällä ennen kurssin- / leirin alkua, tai vaihtoehtoisesti MobilePaylla. MobilePaysta meidät löytää lyhytnumerolla 33307 (Santa Claus Golf). MobilePay -maksun viestikenttään tulee kirjoittaa kurssi, jota maksu koskee eli esim. Junnujen alkeiskurssi.

Lisätiedot caddiemasterilta: 0200 30200 / [email protected].