AinaGolf avaa simulaattorikeskuksen Rovaniemelle

AINAGolf Rovaniemi avaa simulaattorikeskuksen Rovaniemelle. Keskuksessa on kaksi Trackman 4 -lyöntitutkaa ja tilat soveltuvat erinomaisesti niin suuremman porukan peli-iltoihin kuin myös yksityisiin treenivuoroihin.

Simulaattorikeskukseen pääset tutustumaan tästä linkistä.

Yhteistyö tuo etuja molemmille osapuolille

- Idea uuden AINAGolf -toimipaikan perustamiseen Rovaniemelle syntyi halusta tuoda golfsimulaattoritoimintaa myös omalle synnyinseudulle. AINAGolfin golfsimulaattoreita löytyy aiemmin jo Espoosta, Kuopiosta ja Jyväskylästä, ja erinomaiset yhteistyöt Kuopiossa Tarinagolfin kanssa sekä Jyväskylässä Laukaan Peurunkagolfin kanssa, asettivat lähtökohtaisen tahtotilan saada paikallinen golfseura jollain tavalla yhteistyöhön mukaan kehittämään rovaniemeläistä golfkulttuuria.

- AINAGolf mahdollistaa paikallisille harrastajille ja seuran jäsenille laadukkaan ja nykyaikaisen talviharjoittelupaikan, mutta on myös erittäin pienen kynnyksen väylä golfharrastuksen aloittamiseen; green cardia ei tarvita ja pallot pysyvät tallessa vaikka svingi aluksi hakisi uomiaan. Toivomme (ja uskomme) että pystymme tuomaan Santa Claus Golf Clubille uusia innokkaita pelaajia kesägolfin pariin, kertoo Jori Heikkinen, yksi AINAGolf Rovaniemen yrittäjistä.

Toinen kahdesta lyöntisimulaattorista kantaa nimeä “Santa Claus Golf” ja on varattavissa AINAGolf Rovaniemen verkkoajanvarauksesta.

Talviharjoittelumahdollisuuksien lisäys vie lajia eteenpäin Rovaniemellä

Rovaniemellä on kaikkiaan kolme golfsimulaattorikeskusta. Jo aiemmin toimineen Tonisportin simulaattorin lisäksi FitGolf avasi ovensa syksyllä, ja nyt uusimpana toiminnan on aloittanut AINAGolf Rovaniemi.

Santa Claus Golf toimii yhteistyössä kaikkien simulaattorikeskusten toimijoiden kanssa.

- Golfin talviharjoitteluolosuhteet ovat Rovaniemellä aiemmin olleet varsin suppeat. Mahtava juttu, että Tonisportin ja FitGolfin lisäksi nyt uusimpana Rovaniemelle on rantautunut AINAGolf. Simulaattoreissa on mahdollisuus talvitreenaamiseen modernia teknologiaa hyödyntäen, joten toivottavasti mahdollisimman moni golfari löytää tiensä simulaattorien pariin. Simulaattorit sopivat loistavasti myös lajiin tutustumiseen, ja moni aktiivigolfari onkin saanut ensikipinän lajiin simulaattorin kautta, kertoo Santa Claus Golf Clubin toimitusjohtaja Pekka Kankaanranta.