Ajanvaraus

Jäsenten ajanvaraus Nexgolfissa

Käytämme nettipohjaista ajanvarausjärjestelmää Nexgolfia, joka mahdollistaa peliaikojen varauksen ja kilpailuihin ilmoittautumisen tästä linkistä.

Voit varata lähtöajan myös caddiemasterilta puhelimitse 0200 30200 tai sähköpostitse [email protected].

Kirjautuminen NexGolfiin

Kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla ja salasanalla.

Oletussalasana: 2 ensimmäistä kirjainta etunimestä, 2 ensimmäistä kirjainta sukunimestä sekä 2 ensimmäistä numeroa syntymäajasta (esim: Matti Meikäläinen on syntynyt 12.10.1964. Matin oletussalasana on “MaMe12″, huomioi isot kirjaimet).

Palvelussa jäsenet voivat tarkistaa ja päivittää yhteystietonsa kuten osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Lisäksi jäsenet voivat itse syöttää tasoituskierrosten tuloskortin järjestelmään.

Vierailijoiden ajanvaraus Teetimessa

Vieraspelaajat voivat varata ajan Teetime -järjestelmän kautta. Teetime toimii pelaajan oman kentän NexGolf tunnuksilla.

Jos sinulla ei ole NexGolf -tunnuksia voit varata ajan caddiemasterilta puhelimitse 0200 30200 tai [email protected].