Syö ja juo

Klubin kahvila-ravintolan buffet on kauden 2023 osalta päättynyt. Klubilla on tarjolla kauden loppuun asti mm. voileipiä, sekä virvokkeita tai vaikkapa olutta matkaevääksi.

Golfkierroksen puolivälissä palvelee Suomen parhaaksikin tituleerattu Temrex Holari-taukokioski. Kioskin valikoimista löytyy erilaisia pohjoisen herkkuja, kuten lohileipiä sekä lättyjä suolaisella ja makealla täytteellä, unohtamatta perinteisiä hodareita ja makkaroita.

Sekä klubin ravintolassa, että myös kioskilla on A-oikeudet ja vesipiste. Klubilla on WC:t ja miesten ja naisten pukuhuoneet ja suihkut. Kioskin läheisyydessä on myös WC:t.