Kenttä suljetaan sunnuntai 6.10. jälkeen - Kiitos kaudesta 2024!

Kenttä ja harjoitusalueet suljetaan kauden 2024 osalta sunnuntain 6.10. jälkeen sääolosuhteiden vuoksi ja jotta kentällä saadaan tehtyä tarvittavat syystyöt tulevaa pelikautta varten.

Santa Claus Golf kiittää kaikkia pelaajia, talkoolaisia, osakkaita ja yhteistyökumppaneita golfkaudesta 2024!

Kutsumme kaikki seuran jäsenet seuralaisineen pikkujouluihin ja kauden päättäjäisiin Ravintola Valdemariin lauantaina 16.11. nauttimaan joulubuffetista ja pikkujoulushowsta. Ilmoittautuminen avautuu NexGolfiin tulevalla viikolla. Tervetuloa mukaan!

Kuva: Ville Rautio