Levi Golf voittoisa pohjoisten golfseurojen naisten seuraottelussa Rovaniemellä

Pohjoisten golfseurojen naisten seuraottelu keräsi Rovaniemelle sunnuntaina yli 70 pelaajaa kahdeksasta eri seurasta. Voiton tiukassa kilpailussa vei Levi Golf pistein 187, toiseksi pelasi Santa Claus Golf Club pistein 183 ja kolmanneksi ylsi Kemin Golf Klubi pisteillä 176.

Levi Golfin joukkueen johtaja Satu Jussilan mukaan voiton takeena oli hyvä joukkuehenki ja se, että kaikki toimi hyvin kentällä tänään. Kenttään joukkue oli hyvin tyytyväinen.

- Tämä on tosi hyvä kenttä, tykkäämme kaikki pelata täällä, sillä kenttä on vähän erilainen kuin meidän oma kotikenttä, hymyilee Jussila.

Satu Jussila voitti yksilökisan

Kilpailun voittoon ylsi Levi Golfin Satu Jussila 43 pistebogey-pisteellä. Toiseksi sijoittunut Santa Claus Golfin Eija Saviaro pelasi 41 pistettä ja kolmanneksi sijoittui Santa Claus Colfin Minna Ruokamo 39 pisteellä.

Voiton takeena oli Satu Jussilalla hyvä päivä.

- Tosi hullu päivä, putit menivät aivan kuin unelma kuppiin ja tosi hyvä kolmen hengen ryhmä kannusti voittoon. Joskus vain sattuu tällainen päivä, iloitsi Jussila.

Toiseksi kisassa tuli Santa Claus Golfin Eija Saviaro. Saviaron mielestä kisan alku oli hänen kohdaltaan hankala, mutta loppua kohden peli parani.

- Tuossa välillä tuli tehtyä jopa viisi paria putkeen ja pääsin jopa birdietä kaikkiin puttaamaan, mutta yhtään birdietä ei tullut, mutta muuten peli kulki hyvin, iloitsi Saviaro.

- Meillä oli pelissä hyvä ryhmä, peli oli leppoisaa ja mukavaa pelata.

Saviaro pitää seuraotteluissa pelaamisesta.

- Tällaiset kilpailut ovat mukavia, kun kaikki ei ole vain yksilöstä kiinni. Tällainen ottelu saa kaikki tsemppaamaan peliään.

Seuraottelun tulokset löytyvät tästä linkistä.

Santa Claus Golf kiittää tuesta tapahtuman mahdollistaneita yhteistyökumppaneita ja Suomen Golfliittoa.

Teksti ja kuvat: Terttu Karhumaa

Evästeasetuksesi on tallennettu