Santa Claus Golf arvostettiin Suomen 9. parhaaksi golfkentäksi

Golfpisteen perinteisen kenttärankingin tulokset on julkaistu. Santa Claus Golf arvostettiin Suomen 9. parhaaksi golfkentäksi vuonna 2023, mikä on toistaiseksi Santa Claus Golfin historian paras sijoitus. Santa Claus Golfin aiempi paras sijoitus on ollut sija 11, johon tuli parannusta kaksi pykälää.

Parhaiten Santa Claus Golf pärjäsi tuttuun tapaan ilmapiiri- ja viihtyvyys -kategoriassa sijoittuen sijalle kolme. Hyvät arviot tulivat tällä kertaa myös palvelu -kategoriassa sekä hinta-/laatusuhde -kategoriassa, joissa molemmissa sijoitus oli neljäs. Kymmenen parhaan joukkoon sijoitus tuli myös esteettisyys -kategoriassa (10.), sekä design-, reititys- ja pelattavuus -kategorioissa (10.).

- Sijoitus Suomen 10 parhaan golfkentän joukossa on tottakai mieluinen asia. Kiitos siitä kuuluu koko hienolle golfyhteisöllemme eli jäsenille, osakkaille, yhteistyökumppaneille, talkoolaisille ja seuran väelle, sekä tietysti henkilökunnallemme niin kentänhoidon kuin myös klubin puolella. Vaikka sijoitus rankingissa on hyvä ja siitä pitää osata myös nauttia, niin samaan aikaan on hyvä katsoa eteenpäin, jotta pystymme jatkamaan kehitystä myös tulevaisuudessa, Santa Claus Golfin toimitusjohtaja Pekka Kankaanranta sanoo.

Golfpisteen kenttärankingin arviot ovat katsottavissa kokonaisuudessaan tästä linkistä.

Kuva: Ville Rautio