Santa Claus Golfin pikkujoulut ja kauden päätösjuhla perjantaina 24.11. - Ilmoittaudu mukaan!

Santa Claus Golf kutsuu kaikki seuran jäsenet seuralaisineen pikkujouluihin ja kauden päätösjuhlaan Hotel Santa Clausiin perjantaina 24.11.

Ilmoittautumiset 16.11.2023 klo 23:59 mennessä NexGolfissa tästä linkistä tai caddiemasterille 0200 30 200. Ilmoitathan kommenttikenttään mahdollisen avecin nimen, sekä mahdolliset ruoka-aineallergiat.

Pikkujoulumenun hinta on 59 € (menu ohessa). Pikkujoulumenu maksetaan laskulla, tai verkkokaupassamme tästä linkistä. Voit maksaa osallistumisen myös MobilePaylla. Santa Claus Golf löytyy MobilePaysta lyhytnumerolla 33307. MobilePay -maksun viestikenttään tulee kirjoittaa: Pikkujoulut. Maksamalla vahvistat osallistumisesi.

Paikka: Hotel Santa Claus Lounge Kuluma, Korkalonkatu 29.

Lämpimästi tervetuloa viettämään mukavaa iltaa mainiossa seurassa!