Santa Claus Golfin valmentaja Tommi Siliämaa hyväksyttiin PGA:n jäseneksi

PGA:n koulutustoimikunta on hyväksynyt Tommi Siliämaan PGA:n jäseneksi 1.1.2024 alkaen. Myös Santa Claus Golfin toisella valmentajalla Mika Vettaisella on jo ennestään PGA-titteli.

PGA:n Golfvalmentajajäseneksi pääsee täyttämällä yhdistyksen asettamat koulutus-, pelitaito- ja toimintavaatimukset. PGA -titteli on osoitus golfvalmentajan ammattitaidosta ja sen saavuttaminen vaatii useamman vuoden kouluttautumisen ja omistautumisen lajille.

Talvikauden opetukset FitGolf -studiolla

Tuore PGA Golfvalmentaja Tommi järjestää opetuksia golfsimulaattorissaan FitGolf Studiolla. FitGolf Studio sijaitsee Ounasvaaralla, Santasportin tiloissa , jossa käytössä on markkinoiden tehokkain Trackman lyöntitutka.

Jos olet kiinnostunut kokeilemaan golfsimulaattoria, voit olla yhteyksissä Tommiin ja sopia ilmaisen kokeilukerran. Kokeilukerran aikana Tommi antaa ohjeet simulaattorin itsenäiseen käyttöön ja auttaa tarvittaessa myös golfswingin kanssa, jos perusteet on talven aikana päässeet unohtumaan. Voit tuoda kokeilukerralle myös sellaisen kaverin, joka on kiinnostunut golfin aloittamisesta. Golfvalmentajan opastuksella golfkärpänen voi puraista myös sisätiloissa.

Helmikuusta alkaen FitGolf Studiolla alkaa pyörimään Tommin ohjaamat 2-3 hengen ns. ”Vapaat Harjoitukset” joihin pystyy ilmoittautumaan FitGolf Studion ajanvarausjärjestelmän kautta. Tunnin Vapaat Harjoitukset kustantavat 25€ per henkilö ja tunnin teema vaihtelee viikoittain. Voit ilmoittautua harjoituksiin yksin tai vaikka kaverin kanssa.

Uutuutena FitGolfin valikoimiin tulee helmikuusta alkaen PING -mailojen mitoitus ja myynti. Mailat mitoitetaan Tommin johdolla hyäödyntäen Trackmanin luotettavaa dataa ja noudattaen PING:n tarkkaa mailamitoitusprosessia, jossa varmistetaan että pelaajalle tulee juuri oikeanlaiset mailat. Mailamitoitus sopii kaikille, taitotasosta ja pelikokemuksesta riippumatta. PING:n mailoja on myös golfsimulaattorissa vapaasti testattavissa.

Lisäinfoa Tommin opetuksista ja FitGolf Studion palveluista löydät tästä linkistä.

Yhteystiedot: 040 537 3235 / [email protected].