Syysmuutokset aukioloihin, ravintolaan ja green feen hintoihin

Syksyn myötä toteutamme seuraavia muutoksia koskien aukioloaikoja, ravintolan tarjontaa sekä green feen hinnoittelua.

• Klubin ja kioskin aukioloajat ovat jatkossa klo 10:00 - 17:00.
  • Klubin kahvila-ravintolan buffet on kauden 2023 osalta päättynyt. Klubilla on tarjolla kauden loppuun asti mm. voileipiä, sekä virvokkeita tai vaikkapa olutta matkaevääksi.
  • Green fee -hintoja on alennettu loppukauden ajaksi. Päivitetyt hinnat näet tästä linkistä.

Tervetuloa nauttimaan golfista ja upeista maisemista vielä syksyn 2023 ajan Ounasvaaran Golfpuistoon!