Talven kehonhuolto- ja lihaskuntoharjoittelu - Ilmoittaudu mukaan!

Seuran jäsenille on tarjolla jälleen talven ajan lihaskuntoharjoittelua edullisesti.

Golfareiden lihaskuntoharjoitukset ja kehonhuoltoharjoitukset ovat maanantaisin ja torstaisin klo 18:30 - 20:00 koko talven ajan 30.10.2023 alkaen, ja kestäen aina huhtikuulle asti, paikkana Lyseonpuiston lukion sali.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki sukupuoleen, ikään ja kuntotasoon katsomatta.

Osallistumismaksu golfarin lihaskuntoon ja kehonhuoltoon on 50 € / kausi tai 5 € / kerta. Kausimaksulla voi osallistua niin monelle tunnille kuin haluaa.

Maksun voi suorittaa kätevästi verkkokaupassa tästä linkistä, klubilla tai MobilePaylla. Santa Claus Golf löytyy MobilePaysta lyhytnumerolla 33307. MobilePay -maksun viestikenttään tulee kirjoittaa: Jumppa.

Yksittäisiä kertamaksuja voi maksaa MobilePaylla tai käteisellä suoraan jumpan vetäjälle. Klubilla maksaessa voi maksaa myös liikuntaseteleillä ja korteilla: [email protected], 0200 30200.

Tervetuloa mukaan!