Talvigolfkenttä avautuu perjantaina 1.3.

Talvigolfkenttä avataan Santa Claus Golfin kentälle Ounasvaaran Golfpuistoon perjantaina 1. maaliskuuta. Talvikausi kestää niin pitkään, kuin kelit sallivat eli arviolta huhtikuun toiselle viikolle asti.

Talvigolfkenttä tulee olemaan yhdeksän väyläinen kuten ennenkin, ja kentän hoitotaso pidetään jälleen korkeana, jotta pelaaminen talvikentällä olisi mahdollisimman mielekästä. Talvikaudella pelataan kaksi kilpailua, ja niistä tiedotetaan lähiaikoina. Lähtöajat talvigolfkentälle avautuvat NexGolfiin ja Teetimeen viikolla 8.

- Talvigolfilla on pitkät perinteet Rovaniemellä ja se on tärkeä osa kenttämme identiteettiä. Olemme avanneet talvikentän aiemmin helmikuun alussa. Toiminta talvigolfin osalta on kuitenkin ollut tappiollista, ja myös pelaajamäärät ovat helmikuussa olleet vähäisemmät päivän lyhyydestä ja pakkasista johtuen. Jotta talvigolfin pitäminen tarjonnassamme on talousnäkökulmasta mahdollista, niin avaamme kentän tänä vuonna maaliskuun alussa, Santa Claus Golfin toimitusjohtaja Pekka Kankaanranta sanoo.

Talvigolfin hinnoittelu:

• White fee koko päiväksi: 60 €
  • White fee koko päiväksi: 35 € ViGK, OGK, Levi Golf, GreenZone Golf, Kemin Golf, Kuusamo Golf -jäsenet
  • White fee koko päiväksi SantaGC:n jäsenet ja osakkaat: 25 €
  • Vuokramailasetti (sis. pulkan ja taljan): 15 €
  • Talvipelioikeus aikuiset: 99 € jäsenet ja osakkaat, 120 € muut
  • Talvipelioikeus opiskelijat ja varusmiehet: 49 € jäsenet ja osakkaat, 69 € muut
  • Talvipelioikeus alle 18 v. (2007 ja myöh. synt.): 49 € jäsenet ja osakkaat, 69 € muut

Varaukset viikosta 8 alkaen NexGolfista ja Teetimesta, sekä caddiemasterilta: [email protected] / 0200 30200.

Kuvat: Inka Porttila