Jäsenedut

Santa Claus Golf Club ry:n jäsenenä pääset nauttimaan erilaisista jäseneduista, sisältäen mm. vakuutusturvan (itsellesi tapaturmien varalta ja vastuuvakuutuksen, jos sattuisit aiheuttamaan vahinkoa jollekulle muulle tai heidän omaisuudelleen), edullisen talvigolfin, erilaiset jäsentapahtumat sekä talvikauden lihaskunto- ja kehonhuoltoharjoittelun.

Golfliiton edut

1. Golfarin tapaturma- ja vastuuvakuutus (voimassa kaikkialla maailmassa)
  2. eBirdie jäsen- ja tasoituskortti
  3. Golflehti (1 per talous)
  4. Golfliiton tarjoamat edut löydät kokonaisuudessaan tästä linkistä

Seuran edut

1. Seuran tapahtumat: Seura järjestää jäsenilleen erilaisia tapahtumia ja toimintaa, kuten kilpailuja, sääntökoulutuksia, naisten golfpäiviä, golfmatkoja, pikkujouluja yms.
  2. Seuraharjoitukset: Seura tarjoaa jäsenilleen erilaisia seuraharjoituksia
    • Seuraharjoitukset vasta-alkaneille (tasoitus +30)
    • Seuraharjoitukset jäsenille (naiset tasoitus alle 30, yleiset tasoitus alle 30, miehet tasoitus alle 15, miehet tasoitus 15-30)
    • Kilpajuniorit
    • Talvikauden golfarin lihaskunto ja kehonhuoltoharjoitukset (loka-huhtikuu välillä)
  3. Kilpailut: Seuran edustuspelaajilla on oikeus saada korvausta kilpailukuluista edustaessaan seuraa.
  4. Yhteistyökumppaneidemme tarjoamat edut
  5. Alennetut hinnat kesän sarjakorteista (5- ja 10-kortti)
  6. Kierros kesässä puoleen hintaan: seuran jäsenet saavat pelata kerran kesässä kierroksen puoleen hintaan
  7. Kipinäkierros – tuo golfia pelaamaton ystäväsi tutustumaan lajiin veloituksetta

Seuran jäsenhakemuksen voit täyttää täällä. Jos olet vasta aloittamassa golfin, aloittelijan oppaasta löydät askelmerkit golfin pariin; ilmoittautumisen alkeiskurssille ja tiedot erittäin edullisesta aloittelijan paketistamme.