Kenttä suljettu kauden 2023 osalta kylmän sään vuoksi - Kiitos kaudesta 2023!

Golfkausi Ounasvaaran Golfpuistossa on päättynyt.

Kenttä on suljettu kauden 2023 osalta kylmän sään vuoksi. Tarkoituksena oli pitää kenttä auki 15.10. asti. Nyt on kuitenkin osoittautunut, että kuura ei sula päivän aikana kaikilta viheriöiltä, ja koska tulevan viikonkin sääennuste lupaa kylmää keliä, niin kenttä jouduttiin sulkemaan pelaamiselta. Range on auki vielä 12.10. torstai-iltaan asti maksukortilla ja Solo-kortilla, ja toimisto on avoinna arkisin klo 8:00 - 16:00.

Santa Claus Golf kiittää kaikkia pelaajia, talkoolaisia, osakkaita ja yhteistyökumppaneita golfkaudesta 2023.

Pikkujoulut ja syyskokous Hotel Santa Clausissa 24.11.

Santa Claus Golf kutsuu kaikki seuran jäsenet pikkujouluihin ja kauden päättäjäisiin Hotel Santa Clausiin perjantaina 24.11. Ennen pikkujouluja pidetään seuran syyskokous, johon myös kaikki jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan. Pikkujouluihin ja syyskokoukseen voit ilmoittautua NexGolfissa tästä linkistä. Samasta linkistä pääsee ilmoittautumaan myös loppusyksyn naisten tapahtumiin.

Tervetuloa mukaan loppusyksyn tapahtumiin!

Kuva: Ville Rautio