Viikkotiedote vk 32

Viikonloppuna mitellään yleisten sarjojen seuranmestaruuksista. Seniori- klubi- ja junnusarjojen vuoro on viikkoa myöhemmin.

Kaikille alle 36 tasoituksella pelaaville suunnatut harjoitukset ovat torstaina klo 19-20. Aloittelijoiden peliharjoituksia ei poikkeuksellisesti ole tällä viikolla seuranmestaruuskisojen vuoksi.

Kaikkiin tapahtumiin ilmoittaudutaan NexGolfissa tästä linkistä tai vaihtoehtoisesti [email protected] / 0200 30200.

Kioski

10-vuotissynttärit maanantaista keskiviikkoon.

• Ma 5.8.: Vaniljapullat 2 € / kpl
  • Ti 6.8.: Synttärikakkua tarjolla pelaajille
  • Ke 7.8.: Hampurilaiset pekonilla ja ruskistetulla sipulilla 9 € / kpl

Lue lisää tästä linkistä.

Kenttä

Viheriöille 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ja 15 tehtiin viime viikolla täydennyskylvöjä ja kylvöt ovat nyt itäneet. Edellä mainituille viheriöille tehdään maanantain ja keskiviikon välillä kahden minuutin idästyssadetuksia. Sadetukset käynnistyvät klo 12, 15 ja 18, pahoittelemme sadetuksesta pelille aiheutuvaa harmia. Toimenpide on välttämätön hyvän kylvötuloksen saamiseksi.

Viime viikolla saimme harmiksemme jälleen 40 mm vettä ja tämä tuotti ongelmia kentänhoidolle. Viheriöiden leikkuukorketta jouduttiin nostamaan väliaikaisesti 3,5 mm tasolle. Viikonlopun aurinkoiset päivät kuivattivat viheriöiden pinnat ja leikkuukorkeus on tiputettu tänään maanantaina 3,2 mm ja tiistaina leikkuukorkeus tiputetaan 3 mm. Viikonloppuun mennessä leikkuukorkeutta tiputetaan vielä tästäkin, jos olosuhteet pysyvät kuivana. Lisäksi viheriöt jyrätään torstaina ja lauantaina.

Väylän #7 oikeaan reunaan ja väylille #8 ja #11 on lisätty soittokellot turvallisen ja sujuvan pelin takaamiseksi. Kelloihin liittyvät opasteet lisätään kyseisille väylille mahdollisimman pian.

Leikkuukorkeudet

• Viheriöt: alkuviikolla 3,2 mm, loppuviikolla 3 mm tai alle