Viikkotiedote vk 33

Miesten yleisen sarjan seuranmestaruuskisat huipentuivat eilen sunnuntaina kolmanteen kisakierrokseen. Kisa ratkesi vasta toiseksi viimeisellä reiällä. Voittoon pelasi Mika Törmänen. Toiseksi sijoittui viime vuoden ykkönen Tommi Siliämaa viiden lyönnin erolla ja kolmanneksi pelasi Atle Kelhä. Kisan tulokset ovat kokonaisuudessaan katsottavissa tästä linkistä.

Tulevana viikonloppuna pelataan seniorien ja juniorien sekä klubisarjojen seuranmestaruuksista.

Kaikille alle 36 tasoituksella pelaaville suunnatut harjoitukset ovat torstaina klo 19-20. Seniorien elokuun kuukausikisa pelataan torstaina. Aloittelijoiden elokuun kuukausikisa pelataan perjantaina.

Kaikkiin tapahtumiin ilmoittaudutaan NexGolfissa tästä linkistä tai vaihtoehtoisesti [email protected] / 0200 30200.

Kenttä

Maanantaina kentällä on leikkuuvapaapäivä. Viheriöiden jyräys tehdään keskiviikkona sekä perjantaina tai vaihtoehtoisesti lauantaina.

Huomioitavaa pelaajille: Viheriöiden ja bunkkereiden välissä on kulunohjauspaalut. Kulunohjauksien tarkoituksena on ohjata kulku näiltä alueilta pois pelialustan parhaan mahdollisen kunnon säilyttämiseksi. Kulunohjauksien laiminlyöntiä on havaittu ja tähän toivottaisiin parannusta. Pidetään yhdessä hyvää huolta kentästä.

Leikkuukorkeudet

• Viheriöt: 2,9 mm