Viikkotiedote vk39

Viikkotiedotteissa ajankohtaiset kentältä, kentänhoidosta ja klubilta sekä tapahtumiin, kilpailuihin yms. liittyen.

KENTTÄ

• Kentänhoidossa on aloitettu syystyöt:
    • Väylien, lähestymisalueiden sekä lyöntipaikkojen veitsi-ilmastukset on nyt tehty. Pelaamiseen näillä ei ole vaikutusta.
    • Tällä viikolla kentänhoito rajoitetusti paikalla, mikä tarkoittaa, että saatte rauhassa jatkaa pelaamista.
    • Ensi viikolla tyhjennetään ja huolletaan sadetusjärjestelmä sekä tehdään viheriöiden taudintorjuntaruiskutukset.
    • Viheriöiden syväilmastukset aloitetaan 10.10. alkaen.
  • Kenttä on todennäköisesti avoinna vielä ainakin viikon 40, mahdollisesti myös viikon 41, keleistä riippuen.
  • Kasvun pysähdyttyä on erityisen tärkeää, että paikkaatte alastulojäljet viheriöillä ja lyöntijäljet väylillä. Tautiriski greeneillä kasvaa korjaamattomien jälkien vuoksi huomattavasti.
  • Kelien kylmetessä muistakaa, että jos kenttä on aamulla kuurassa, ei pelaamaan saa missään nimessä mennä, sillä kävely kuuraisella nurmella tappaa heinän.
  • Porojen rykimäaika alkaa olla ajankohtainen, pitäkää siis turvaetäisyys poroihin, älkääkä menkö hirvaan ja tokan väliin.

KISAT JA TAPAHTUMAT

• Kesän kilpailukausi on päätetty. Kiitos kaikille kilpailijoille, kilpailunjohtajille sekä sponsoreille ja onnea kaikille voittajille.
  • Kaikkien aikojen kierrosennätys on mahdollinen. Viime vuonna teimme kaikkien aikojen kierrosennätyksemme, kun meillä pelattiin yhteensä 23 937 kierrosta (noin 20 000 kierrosta kesällä ja 4 000 kierrosta talvella). 26.9.2022 mennessä olemme kokonaiskierroksissa 77 kierrosta jäljessä viime vuotta vastaavaan aikaan. Kesän kierrosten osalta olemme jo 357 kierrosta viime vuotta edellä. Peliaikaa on jäljellä vielä lokakuun puolivälin tienoille saakka, joten tulkaahan pelamaan ja rikotaan taas ennätys ja 24 000 kierroksen raja!
  • Leidien ilta perjantaina 21.10.2022 ja seuran pikkujoulut lauantaina 12.11.2022. Merkatkaahan jo päivät kalenteriin. Ilmoittautumiset jo avoinna NexGolfissa.

KLUBI JA KIOSKI

• Klubi palvelee kauden loppuun saakka päivittäin klo 10-17
  • Väyläkioski Holari palvelee 9.10. saakka säävarauksella klo 10-17 (tai niin pitkään, kuin pelaajia riittää).

Tervetuloa kentälle, klubille ja kioskille!