24 h junnugolfille hyväntekeväisyystapahtuma 10.-11.7.2024

Lähde mukaan tukemaan Santa Claus Golfin junioritoimintaa hauskaan 24 h kestävään hyväntekeväisyystempaukseen!

Seuramme valmentaja Tommi Siliämaa pelaa golfia kentällämme täyden vuorokauden eli 24 h. Tommi pelaa kävellen vaihtuvien pelikavereiden kanssa. Täysiä pelikierroksia kertyy arviolta 6-7 ja kävelyä yhteensä noin 70 km.

Urakka starttaa keskiviikkona 10.7. klo 9:00 ja päättyy torstaina 11.7. klo 9:00.

Tapahtumaa voit seurata reaaliajassa sosiaalisen median kanavissamme. Tervetuloa mukaan kesän hauskimpaan ja hulluimpaan tempaukseen!

YRITYSKUMPPANEILLE

Yritykset voivat osallistua tapahtumaan kahdella tavalla:

• Tasasummapaketti
    • Valitse vapaavalintainen summa, jolla yrityksenne on mukana tukemassa tapahtumaa.
  • Reikäpaketti
    • Yritys voi valita vapaavalintaisen summan 1-10 € välillä. Tukipanos maksetaan pelattujen reikien määrän mukaan. Tavoitteena on pelata yhteensä 108-126 reikää.

Kumppanien esilläolo

• Tuotamme sisältöä tapahtuman aikana Santa Claus Golfin sosiaalisen median kanaviin tuoden esiin tapahtumassa mukana olevat kumppanit.

Tuen kohde

• Tukirahat käytetään lyhentämättömänä seuramme juniorityöhön: Kerätyillä varoilla on mahdollista hankkia opetus- ja pelivälineitä seuran junioreille ja pitää harrastuskustannukset alhaisina.

Lisätietoa 24h Junnugolfille tapahtumasta löydät Suomen Golfliiton sivuilta tästä linkistä.

Mukaan tapahtuman kumppaniksi on mahdollista ilmoittautua oheisella lomakkeella tai golfklubilla.

YKSITYISILLE TUKIJOILLE

Yksityishenkilöt voivat olla mukana tapahtumassa seuraavilla vaihtoehdoilla:

• Pelattujen reikien mukaan: 6-7 kierrosta, reikiä kertyy 108-126 kpl. Tukija voi valita vapaavalintaisen summan 0,5 €-10 € välillä per reikä.
  • Birdie -tulosten mukaan: birdietä tulee arviolta 20-40 kpl. Tukija voi valita vapaavalintaisen summan 1-10 € välillä per birdie.
  • Lahjoita mikä tahansa summa junioreiden hyväksi.

Tuen kohde

Mukaan tapahtuman tukijaksi on mahdollista ilmoittautua oheisella lomakkeella tai golfklubilla.

Tommi Siliämaa
Puh. 040 537 3235