Viikkotiedote vk 30

Sunnuntaina pelataan Santa Claus Golfin emännöimä naisten seuraottelu Rovaniemellä, johon saapuu pelaajia useasta Pohjois-Suomen seurasta.

Kaikille alle 36 tasoituksella pelaaville suunnatut harjoitukset ovat torstaina klo 19-20. Vastaavasti aloittelijoiden peliharjoitukset ovat tuttuun tapaan perjantaina klo 18. Kaikkiin tapahtumiin ilmoittaudutaan NexGolfissa tästä linkistä tai vaihtoehtoisesti [email protected] / 0200 30200.

Kioskilla on tuttuun tapaan jälleen keskiviikkona tarjolla mainioita hampurilaisia.

Kenttä

Tiistaina aamuyöstä alkaen tehdään viheriöille rakeinen lannoitus ja 30 minuutin sadetus heti perään. Tästä johtuen aamun lähtöjä on suljettuna klo 9 asti.

Lämmenneet sääolosuhteet vaativat nyt ensimmäistä kertaa tälle kesälle kentän laajempaa sadetusta. Sadetukset käynnistyvät päivittäin klo 19 ja ensimmäisenä vuorossa on väylät. Väylillä on 1-2 sadetinta päällä kerralla. Viheriöiden sadetus käynnistyy puolen yön aikaan.

Torstaina ja sunnuntaina viheriöt jyrätään.

Leikkuukorkeudet

• Viheriöt 3,1 mm, tiistaista alkaen 2,9 mm